Gigatron Computer Center

Memorija

Nazad

Tip memorije

DDR3

Kapacitet

4GB Kit

Brzina rada

1600 MHz

Voltaža

1.65 V

CAS latencija

9

Garancija

36 Meseci

Ostalo

  • Bugi [26/12/2010]
    Da li je ova memorija kompatibilna sa Maticnom ASUS MB - SOCKET AM3 - M4A88T-V EVO/USB3? Nisam je nasao na spisku DDR3 1600 Qualified Vendors List (QVL) za ovu maticnu plocu. Hvala!

    • Gigatron [26/12/2010]
      Jeste kompatibilna je

  • Cope [26/12/2010]
    U cmeu se razlikuje od ove,nesto skuplje? http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_4gb_2x2gb_1600mhz_-_khx1600c9d3x1k24g-6658

    • Gigatron [26/12/2010]
      Nema razlike ova blu verzija ima samo drugaciji hladnjak i nova je memorija koju je kingston izbacio

  • Cope [31/12/2010]
    Da li ova memorija može da se overklokuje ( i do koliko) a ploča će biti ona koju ste preporučili: http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=870%20Extreme3&cat=Specifications

    • Gigatron [31/12/2010]
      Moze ali nema potrebe da se zezate sa tim necete skoro nista dobiti

  • Nenad [04/01/2011]
    Koji program je najbolji za testiranje i utvrdjivanje ispravnosti ram memorije? Ako mozete da mi kazete koji program najbolje odradjuje taj posao ili ako ih ima vise pa bi ga ja nasao na netu?Hvala!!

    • Gigatron [04/01/2011]
      Memtest86

  • Nenad [04/01/2011]
    Hvala vam na odgovoru!

    • Gigatron [04/01/2011]
      Nema na cemu

  • Dusan [05/01/2011]
    Imam plocu ASUS P5KC, podrzava DDR3 ali do 1333MHz, ono sto sam hteo da pitam je da li mogu da uzmem ovu memoriju, underclockujem je na 1333MHz i pritom smanjim CL? Hoce li ploca moci da je prihvati uopste?

    • Gigatron [06/01/2011]
      Nece ona podrzati ovu memoriju posto da je i podrska za 1333 samo ako se klokuje inace standardno joj je 1066

  • Nenad [08/01/2011]
    Verovatno ste napravili gresku u opisu proizvoda. Kod vas stoji da je voltaža za ovu memoriju 1.7-1.9 V.Na http://www.benchmark.rs/ ne preporucuju uzimati memoriju koja ima vecu voltazu od 1.65 zato sto su starije i prave problem. Ali posto ste ovde u jednom odgovoru naveli da je ovo nova kingstonova memorija bilo mi je cudno da je na 1.7-1.9 V pa sam nasao na zvanicnom sajtu kingstona da je ova memorija na 1.65 V sto je naravno bolje! Evo saljem vam link pa i ako vi utvrdite da postoji greska kod vas u specivikaciji proizvoda mozete to da korigujete.http://www.kingston.com/hyperx/products/blu.asp

    • Gigatron [08/01/2011]
      Da tacno je da je 1.65 , necete mi verovati bas sam sinoc gledao kad sam stavio da je nedostupna odakle 1.7-1.9, i evo neko mi postavi pitanje :)

  • power [10/01/2011]
    sta je ovo pise da ima garanciju 120 meseci,jer to tacno ? :D

    • Gigatron [11/01/2011]
      Sad je tacno

  • Zile [14/01/2011]
    Kad ce biti ponovo dostupna?

    • Gigatron [15/01/2011]
      Sad :)

  • Petar [22/01/2011]
    Da li moze ova memorija na Gigabyte 785GT-UD3H?

    • Gigatron [22/01/2011]
      Naravno

  • Darko [23/01/2011]
    Imam plocu P5QC. Podrzava DDR3 memoriju. Hoce li ova memorija da radi? A ako ne, koju mi preporucujete? Inace procesor q6600, grafika SAPPHIRE 4870HD.

    • Gigatron [24/01/2011]
      Moze, samo ce oboriti klok memorija na 1333

  • darko [24/01/2011]
    Imam ovu maticnu MSI 880GM-E41..moze li na njoj ova memorija.?

    • Gigatron [24/01/2011]
      Moze

  • gainward [24/01/2011]
    Koja je vasa preporuka da uzmem ovu memoriju ili EXCELERAM 4GB (2x2GB) 1600MHz DDR3 Black Sark?

    • Gigatron [24/01/2011]
      Za sad sam imao negativna iskustva sa exceleram-om tacnije red culvert pucale su na 1600mhz, sto se men tice ja bi izabrao vec provereno a to je kingston, sa shark-om nisam imao dodirnih tacaka

  • gainward [24/01/2011]
    Ok,hvala;)

    • Gigatron [25/01/2011]
      Nema na cemu

  • djileZR [30/01/2011]
    pozdrav, planiram da veceras narucim ovu memoriju, pa za svaki slucaj da proverim sve pre narucivanja...vidim da u ponudi od 2gb imate 3 koje su skoro pa iste http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_2gb_1600mhz_cl9_-_khx1600c9ad3b12g-7045 onda http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_2gb_1600mhz_cl9_-_khx1600c9d32g-1413 i na kraju http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_2gb_1600mhz_cl9_-_khx1600c9ad32g-1385....koja je tu razlika i jos sta me interesuje, da li mi je 4gb dovoljno sa nekoliko (recimo 4+) hdd-a, 2 rezaca, a uzecu najverovatnije i X4 ili X6 phenom

    • Gigatron [30/01/2011]
      Uglavnom su oznake memorija, u principu nema razlika ova blu je najnovija tako da je za svaku preporuku , a sta reci za cenu, sto se tice rama 4GB je sasvim dovoljno http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_blu_4gb_2x2gb_1600mhz_cl9_-_khx1600c9ad3b1k24g-7221

  • Ivan [31/01/2011]
    Da li se ocekuje neko poskupljenje rama jer mislim da je takav obicaj bio do sada.Kupio bi je ali negde oko 20.februara pa me zanima ako je to uopste moguce predvideti......hvala unapred!

    • Gigatron [01/02/2011]
      Pa ne bi trebalo , jeste da je sad kineska NG i da je uvek bilo da odu malo gore , ali ne verujem

  • S3Ri0US [10/02/2011]
    Pozz....zanima me zasto vec nekoliko nedelja prodavnica kod vukovog spomenika je nedostupna u smislu niko se ne javlja na telefon ili je zauzeto,hteo sam da uzmem ovu memoriju sutra a neznam jer je imaju tamo jer mi je najblize a i neznam jer moram da rezervisem ako ima i slicno.Ostavljam ovde komentar jer neznam gde da pitam......hvala unapred

    • Gigatron [10/02/2011]
      Zauzeto je skoro u svakoj radnji, i ja tesko preko sluzbenog dobijem, sto se tice memorije imaju na stanju , tako da mozete otici i kupiti

  • Opet_ja [20/02/2011]
    Jel moze ovo na GIGABYTE MB - SOCKET AM3 - GA-MA770T-UD3 REV.1.5

    • Gigatron [20/02/2011]
      Moze naravno

  • Andrija [20/02/2011]
    Cao! Pretpostavljam da ce ova memorija raditi na ploci Gigabyte am3 ga-880ga-ud3h. Da li treba nesto da se klokuje, a ako ne treba, na koliko MHz ce raditi? Hvala.

    • Gigatron [21/02/2011]
      Radice bez problema, po defaultu na 1333mhz

  • Dragan [21/02/2011]
    Neki dan sam uzo 4 gb rama ddr3 i kad sam ubacio u komp pokazuje mi da imam 4 gb al da je samo 3.25 usable.Imama 32 bit sistem.Gde odlazi onih 0.75 gb. I jel bolji 32 bit sistem od 64 za igrice?

    • Gigatron [21/02/2011]
      Zato sto imate windows 32bita, i on vidi samo do 3.25gb, da bi se sve videlo mora se preci na 64 bita sistem

  • Dragan [21/02/2011]
    Da li je 64 bit sistem bolji za igranje igara? Oce mi sporije raditi kompjuter ? Na njemu uglavnom igram igre.

    • Gigatron [21/02/2011]
      Meni bas i nije privlacan za igre, ranije sam imao problema morao je uvek neki patch da se instalira itd, sad je ok koliko sam primetio, nece Vam biti sporije igre niti sporiji komp, ali ako imate ispod 4gb rama ne treba ga ni instalirati.

  • Milos [23/02/2011]
    Koja je najbolja memorija od ove tri: KINGSTON DDR3 HyperX Blu 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9 - KHX1600C9AD3B1K2/4G , http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_genesis_4gb_2x2gb_1600mhz_-_khx1600c9ad3k24g-8563 ili KINGSTON DDR3 HyperX 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9 - KHX1600C9D3K2/4G

    • Gigatron [24/02/2011]
      Uzimajte BlLU i ne brinite

  • Branko [28/02/2011]
    Imam plocu Gigabyte GA-790XTA-UD4. U memory list-u nema ove memorije. Jel kompatibilna sa mojom plocom ili nije? Ne razumem te tabele modula ... :(

    • Gigatron [28/02/2011]
      Jeste kompatibilna je

  • Branko [02/03/2011]
    Imam plocu Gigabyte GA-790XTA-UD4 . Da li je ova memorija kompatibilna sa plocom?

    • Gigatron [02/03/2011]
      Jeste

  • Stefans [07/03/2011]
    Imam jedno pitanje trenutno imam memoriju 2gb 1033MHz HyperX na maticnoj ploci biostar p35d2-a7 , e sa ovako zanima me da li bi moja maticna mogla da podrzi ovu memoriju i ako ne koju bi max mogla ? Hvala unapred na odgovoru .

    • Gigatron [07/03/2011]
      Moze da podrzi samo sto ce raditi na 1333 ne na 1600, 1600Mhz bi eventualno moglo uz OC

  • Milan [11/03/2011]
    Pozdrav,drugar i ja smo kupili kod vas po jednu ovu memoriju,pa bi kupili zajedno jos jedan kit,i da podelimo po 2gb,znaci ja da imam 6 i on 6 ,da li ce normalno raditi ili ce nesto zezati,jel moguce da ce raditi kao tripple chanel ili to zavisi do ploce.Pozdrav.

    • Gigatron [12/03/2011]
      Radice ok , ako imate 1366 plocu radice kao tripple chanell , u suprotnom dual

  • kg [13/03/2011]
    postoji li ista memorija sa garancijom od 10god....???? ceni mi se da sam video na sajtu...

    • Gigatron [14/03/2011]
      ista ova samo 1333

  • pdf [16/03/2011]
    stranica /proizvod/ se ne konvertuje u pdf, ne moze da se stampa...

    • Gigatron [17/03/2011]
      Poslato je da se ispravi

  • odgovor [17/03/2011]
    moja greska, jeste HiperX ali ova po defaultu radi na 1600mhz a ne kako se radije rekli na 1333 a evo linka http://www.kingston.com/hyperx/products/blu.asp i ova memorija je u 7.koloni... a u trecem redu nema opis za hiperX /tu sam ja pogresio rekavsi da nije hiperX/ Ona koja ima opis za hiperX je treca u koloni i nema slovo A o kojem sam pricao... ta po defaultu radi na 1333...

    • Gigatron [17/03/2011]
      Niste razumeli celu pricu, ova memorija kad se npr instalira na plocu sa npr x2 555, radi na 1333 po defaultu ne njenom, nego ploce, i onda se samo podgine u biosu na svoju frekvenciju od 1600Mhz, verujte mi znam o cemu pricam. Svaka je HyperX nevezano da li ima A ili D

  • odgovor [17/03/2011]
    u pravu si, IZVINJAVAM SE... u cemu je onda razlika izmedju ove dve, u trecoj i sedmoj koloni na linku koji sam poslao u prethodnoj poruci?

    • Gigatron [17/03/2011]
      Ma opusteno, obrisacu onaj komentar prvi, raazlika je u voltazi pogledajte 3 i 7 i voltazu

  • ok [17/03/2011]
    veliki pozdrav... dobri ste, valjda zato svi i kupuju kod vas

    • Gigatron [17/03/2011]
      Pozdrav i Vama.

  • vuk [22/03/2011]
    Da li je ova memorija kompatibilna sa plocama MSI 870A G54 I ASUS P8P67-LE!

    • Gigatron [22/03/2011]
      Naravno

  • vuk [22/03/2011]
    Hvala na odgovoru najbolji ste!!!!!!!!!!!!

    • Gigatron [22/03/2011]
      Nema na cemu

  • adom [24/03/2011]
    Da li bi ova memorija radila na asus p5p41c?? Za plocu pise da podrzava do 1333 (O.C).. a u prethodnim komentarima sam video da bi ona po defaultu radila na 1333

    • Gigatron [24/03/2011]
      Da ali zavisi od procesora na kojoj ce frekvenciji raditi

  • adom [25/03/2011]
    pa imam intel e5700 dc 3ghz, na kolko bi onda on radio??

    • Gigatron [25/03/2011]
      1066 max

  • adom [25/03/2011]
    Ram od 1333mhz bi lepo radio na 1333?

    • Gigatron [25/03/2011]
      Naravno, ali sem toga mora procesor da podrzi tu frekvenciju takodje i ploca

  • vuk [09/04/2011]
    Da li cete dobijati crosair XMS 3 Ram.Citao sam da je jako dobar.

    • Gigatron [09/04/2011]
      Ne

  • MR no [16/04/2011]
    DA LI JE PLOCA P8P67 KOMPATIBILNA SA OVOM MEMORIJOM I TREBA LI STA DA SE KLOKUJE(AKO JE KOMPATIBILNA) KHX1600C9D3X2K2/4GX

    • Gigatron [16/04/2011]
      Kompatibilna je , ne treba nista da se klokuje

  • Milos [29/04/2011]
    Da li bi ova memorija radila na ploci Asus P5KPL-AM SE?

    • Gigatron [30/04/2011]
      Ne Vama treba DDR2 memorija ovo je DDR3

  • Loglog [16/05/2011]
    Pozzz. Da li ova RAM kompatibilna sa MSI 880GM-E41 i procesorom Phenom II x2 555 BE i nakolko ce MHz raditi (bez OC)???

    • Gigatron [17/05/2011]
      Po defaultu na 1333 zbog ploce i procesora naravno, retko koji moze da radi na 1600, mada ja imam u biosu da izaberem sa 1333 na 1600 i samo promenim nista ne klokujem i to je to

  • Maksim [21/05/2011]
    Izvini pogresio sam.Mislio sam na ovu memoriju ne na http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_x2_grey_series_4gb_2x2gb_1600mhz_-_khx1600c9d3x2k24gx-8560.Pozdrav

    • Gigatron [22/05/2011]
      koja je ploca u pitanju, da li ste stavili u sockete koji su iste boje , koji je procesor,....

  • jphuture [23/05/2011]
    Pozdrav.. imam ovu memoriju i ovu plocu http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/gigabyte_mb_-_socket_1155_-_ga-h61m-d2-b3_rev.1.0-10094 a u biosu mi pokazuje da mi memorija radi na 1033.. da li trebam nesto da uradim da bi se podigla na 1600 ili je tako kod svih?

    • Gigatron [23/05/2011]
      Treba da podignete FSB

  • Mare [25/05/2011]
    Kazes da je u biosu po defaltu 1333, a meni je iz nekog razloga 1600 i nemoze da se menja. Ali preko programa kao sto je cpu-z pise da je na 1333mhz. Ploca je p67a-c45 i podrzava 1600 naravno. Sta da mu radim? xD

    • Gigatron [25/05/2011]
      Nista ostavite :) sto da obarate :) ako je 1600

  • jphuture [31/05/2011]
    Imam ovu memoriju i ovu plocu http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/gigabyte_mb_-_socket_1155_-_ga-h61m-d2-b3_rev.1.0-10094 ... jel moguce da se klokuje i da radi na 1600?

    • Gigatron [31/05/2011]
      Da

  • Milan [31/05/2011]
    Da li ova memorija moze na ovu plocu Asus P5K/EPU?Procesor je QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600, 2400 MHz

    • Gigatron [31/05/2011]
      Ne, na Vasu plocu moze samo ddr2 memorija ovo je ddr3

  • Harbing3r [13/06/2011]
    Pretpostavljam da ova memorija ne bi pravila problem sa ASUS M4A87TD-evo plocom? Nema je na QV listi. Pogresio sam kada sam uzeo Exceleram :( u trenutku kupovine samo taj bio na 1600.

    • Gigatron [13/06/2011]
      Nema nikakvih problem. BTW sto ste pogresili za exceleram, sta se desava

  • Harbing3r [13/06/2011]
    Cest BSOD sa pomenutom Exceleram memorijom, memtest pokazao da ne valja, racunar je kod vas u servisu i cekam vec skoro mesec dana da se to resi ali sam odlucio da niposto ne stavljam Exceleram ponovo cak i ako dobijem novi. Zato hocu Kingston po svaku cenu. To je skracena verzija u servisu znaju celu pricu. A kombinacija 2 ovakva kita za 8GB?

    • Gigatron [13/06/2011]
      aha taj fazon, da znam za nju verovatno je ona red culvertu pitanju, sto se tice kitova moze 2x ovakva kita , kad je ovako jeftin ram sad treba iskoristiti pa nabudziti do max :)

  • Sasa [13/06/2011]
    Da li ce raditi sa ovom plocom ASUS MB - SOCKET AM3 - M4A88T-M/USB3 i phenom-om x2 555 ? Ili preporucujete neku drugu kombinaciju za otprilike iste pare ?

    • Gigatron [13/06/2011]
      naravno, nema nikakvih problema

  • Despot [03/07/2011]
    Imam plocu ASUS P8P67,hocu li morati da klokujem ovu memoriju na 1600Hz ili neme potrebe

    • Gigatron [03/07/2011]
      Nece biti problema , moze i ne mora da se podigne na 1600

  • euromatik [06/07/2011]
    Jel ovu memoriju prave Kinezi ili USA?

    • Gigatron [06/07/2011]
      Mislite da je vazno ko pravi, 99.9% prave kinezi zbog jeftine radne snage i ne treba se zavaravati da je losija roba i kod njih ima A B C klase, A klasa bude i bolja nego kad se pravi na zapadu, svi sad sele proizvodnje u Kinu i uskoro nece biti dela koji se tamo nece praviti

  • Ljuba [16/07/2011]
    Imam 2x2GB Kingston Hyper-X KHX12800D3 na 1600Mhz, jel mogu da dodam KHX1600C9AD3B1K2/4G?

    • Gigatron [16/07/2011]
      Moze

  • leskoscg [24/07/2011]
    Pozdrav, da li bi ova memorija bila kompatibilna sa gigabyte p55-ud3l i i5 760 i da li je potrebno klokovati da bi radila na 1600. Posto planiram da uzmem 8gb, da li je bolje da uzmem 4x2 gb, ili samo 2x4 u jednom dual kanalu. Hvala.

    • Gigatron [24/07/2011]
      kompatibilna je i mora se klokovati na 1600, to je kod svih tako, uzmite 2x4gb

  • jakov [27/07/2011]
    imam plocu asrock n68c-s ucc moze li ova memorija na nju ili je bolje da stavium kingston na 1333?Pozz

    • Gigatron [27/07/2011]
      Moze, bez problema, memoriju mozete i na 1333

  • blu [27/07/2011]
    Koliko cu ove memorije iskoristiti ako stavim Win7 32bit??? Hocu li imati visak??? Ili da stavim 64bit??? Usput koliko je ok za W7 64bit???

    • Gigatron [28/07/2011]
      Da bi memorija bila prepoznata preko 4gb mora se staviti 64bitni sistem, na 32bita vidi do 3.25gb, windows 764 je sasvim ok , ja ga koristim duze vreme i nemam nikakvih problema

  • blu [30/07/2011]
    na mat.ploci AsRock 890 Extreme 4, da li je boje staviti 4 ovakve plocice ili 2 plocice od 4gb???? Procesor bi bio 555Be ili 955BE. Uzgred, na sajtu za ovu plocu, u delu za podrzane memorije, nisam video memoriju sa ovom oznakom, znaci li to nesto????

    • Gigatron [31/07/2011]
      2x4gb, ne znaci nista, podrzava je

  • Ivo [30/07/2011]
    Da li ova memorija moze na ovu matičnu ploču MB ASUS - SOCKET 1155 - P8H67 (B3), ali da se ništa ne klokuje ????

    • Gigatron [31/07/2011]
      Ne, mozra da se klokuje na svakoj plocu, i kod mene je na phenomu po defaultu bilo na 1333 a ploca podrzava preko 2000 uz OC, pa sam morao da klokujem tj vec ima profil na 1600 pa se samo odabere i sistem sam sve podigne

  • blu [31/07/2011]
    ima li BLU od 4gb, jedna plocica??? moze link, sve mi nekako lice

    • Gigatron [31/07/2011]
      trenutno ne

  • Jovan [31/07/2011]
    Mozete da mi objasnite ukratko kako ovu memoriju da podesim (klokujem) da radi na ovoj ploci MB ASUS - SOCKET 1155 - P8H67 (B3) unapred hvala.

    • Gigatron [31/07/2011]
      Imate u biosu profile pa samo izaberite odgovarajuci za 1600mhz i sistem ce se sam klokovati, ima takodje i u uputstvu gde se nalazi opcija

  • O[G]i [31/07/2011]
    Da ji je bolje uzeti ovo ili 4 gb kao jedan ram..Znam da ces mi odg, molja je 2x2Gb zato jer radi u dual chanelu..sta je to..msm mozes malo da pojasnis. :] Hvala unapred! PozZ :)

    • Gigatron [01/08/2011]
      ako imate vec 2x2 onda je bolje uzeti jos 2x2 kao bi i dalje radilo u dual channelu

  • voltaza [01/08/2011]
    Pozdrav... Da li memorije sa voltazom 1.65V mogu da rade na mat.plocama gde u specif. pise da memorija bude 1.5V??? Vidim da na nekim stoji 1,5, drugim 1.65 a na nekima nista. Ili je pak bolje ispostovati specifikaciju ploce???

    • Gigatron [01/08/2011]
      da, to je sasvim normalno

  • O[G]i [01/08/2011]
    Ja imam jednu od 4Gb ..Ako dodam jos jednu istu takvu ali skroz istu, da li mogu da ih stavim u dual chanel onda? :)

    • Gigatron [02/08/2011]
      da

  • 4gb [02/08/2011]
    Jel moze da se poruci, ista ovakva blu, ali jedna plocica od 4gb??? Kasnije bih ubacio drugu za dual chanel... Ako moze, koja bi bila cena?

    • Gigatron [03/08/2011]
      moze, cena je http://www.gigatronshop.com/backoffice/products/product_comment_responses/listing/22906

  • 4gb [03/08/2011]
    nece da otvori link...

    • Gigatron [03/08/2011]
      http://www.gigatronshop.com/memorija/kingston_ddr3_hyperx_4gb_1600mhz_cl9_-_khx1600c9d34g-9289

  • Neko [05/08/2011]
    Sad sam kupio ovu memoriju i naso sam problem kaze mi da je samo 3.25GB upotrebljivo dok je 0.75 "hardware reserved". Da li imate neku ideju kako to da ispravim? Koristim maticnu GA-880GA-UD3H.

    • Gigatron [06/08/2011]
      Naravno, morate instalirati 64bit sistem, posto 32bita vidi do 3.25gb

  • Neko [07/08/2011]
    Dobro, hvala. I meni je to bilo na pameti ali sam mislio da windows 7 ultimate automatski prepoznaje 4GB, mislio sam da to do 3.25 vazi samo za XP.

    • Gigatron [07/08/2011]
      Ne to vazi za sve windows 32bitne sisteme

  • Vuk [15/08/2011]
    Imam maticnu MSI-7519 da li bi bez problema podrzavala ovu memoriju ?

    • Gigatron [15/08/2011]
      Podrzavala bi, u najgorem slucaju samo da se update-uje BIOS (ukoliko je stariji) i radice 100%.

  • Loglog [15/08/2011]
    Pozz! Imam ovakvu RAM (2x2gb), kada bih uzeo jos 2x2gb, da li bi moj procesor Phenom II x2 555 mogao da izdrzi 4x2gb i da li je to pametno?? Hvala

    • Gigatron [15/08/2011]
      Moze sto se tice procesora, samo da li ploca moze da podrzi.

  • Vuk [16/08/2011]
    Ok,hvala samo jos da pitam da li je imate na lageru i u kojim prodajnim mestima ?

    • Gigatron [16/08/2011]
      Imaju sve radnje, najbolje da pozovete telefonom da rezervisete ili da se dogovorite sa kolegom preko Skype-a.

  • Loglog [16/08/2011]
    Hvala na odgovoru! Ploca moze do 16 gb ova je: http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/msi_mb_-_socket_am3_-_880gm-e41-9685

    • Gigatron [17/08/2011]
      Nema na cemu, :) Da, moze do 16GB, 4x4GB.

  • Nenad [17/08/2011]
    Upravo sam zvao shop u Nisu da proverim da li imaju ovu memoriju i dobio sam potvrdan odgovor ali ne sa cenom koja je ovde na sajtu 2790din vec 3190din. Jel cena na sajtu nije azurirana ili su ovi ovde u Nisu malo podigli, koja je tacna!?

    • Gigatron [18/08/2011]
      Dobra je cena, verovatno su pomesali sa drugom memorijom koja je malo skuplja. Imaju i ovu na lageru trenutno.

  • DARKO [17/08/2011]
    kupio bih ovu memoriju jer sam cuo da je hvale pa me zanima dali je ok? za i7-2600k ili i5-2500k nameravam da kod vas isto kupim i plocu http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/gigabyte_mb_-_socket_1155_-_ga-z68x-ud3h-b3_rev.1.0-10475 ili http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/gigabyte_mb_-_socket_1155_-_ga-z68p-ds3_rev.1.0-11314 nameravam isto i da klokujem procesor kasnije pa me zanima kakvo misljenje imate u vezi ove memorije ? koristio bih racunar iskljucivo i samo za gameing pa me zanima dali mi je ova memorija 2x2gb na 1600MHz ok varijanta? ili mi predlazete nesto brze i bolje? HVALA ZA SAVET :)

    • Gigatron [18/08/2011]
      Ova memorija se odlicno pokazala, moze cak i da se OC-uje, ali mislim da stvarno nema potrebe, jer nema mnogo razlike izmedju 1600 i 2000MHz.

  • bocko [19/08/2011]
    moze li ova memorija na mbMSI-870-C45,prcesor je FENOM II X4 955???POZ....

    • Gigatron [20/08/2011]
      Da, moze.

  • aca [30/08/2011]
    imam 4 giga ove memorije,da li cu dobiti nesto da stavim jos cetri posto je sad fina cena,komp kristim ugalavnom za igranje.phenom 955,sapphire 6850...

    • Gigatron [30/08/2011]
      ako je jedan modul u pitanju dobicete dual channel i malo ubrzanje

  • aca [30/08/2011]
    vec imam dual channel,2x2g i mislio sam da dodam jos ova dva modula pa da imam 2 x dual channel,naravno isto imam ovaj kingston.

    • Gigatron [01/09/2011]
      Da definitivno jos 2 modula po mogucstvu isti da budu

  • Dimitrije [01/09/2011]
    Jel moze ovo na GA-880GM-USB3 rev.3.1 ?

    • Gigatron [02/09/2011]
      naravno

  • peraboy7 [05/09/2011]
    jel moze ovo na MS-7309-010 MSI K9N6PGM-FI

    • Gigatron [05/09/2011]
      Ne, Vasa ploca je DDR2 , memorija je DDR3

  • Bojan [08/09/2011]
    Da li moze ova memorija na asus P5E3 Premium plocu sa core 2 duo E8400 procesorom.

    • Gigatron [09/09/2011]
      moze

  • Marko [13/09/2011]
    Pozdrav G! Imam sledecu konfiguraciju: I5 2400 klokovan na 3.6gh, msi p67a-c45, gtx 470 super overclolck edition 750/900 mhz na stock voltazi, pcl wlan karticu, wd 500gb hdd, 3 enermax ventilatora 12cm i 2x2 gb ddr3 memorije na 1600mhz (ovaj kit). Moje pitanje je dali bi ako dodam jos jedan kit (4x2gb) povecao temperature, dali bi mogli da rade na 1600mhz stabilno i dali je dovoljno seasonic 620w napajanje za sve ovo? Hvala u napred

    • Gigatron [14/09/2011]
      Dovoljno je napajanje i stabilno ce raditi, samo da je isti kit

  • Nemanja [06/10/2011]
    Da li je ova memorija kompatibilna sa matičnom Biostar TA870+?

    • Gigatron [09/10/2011]
      da

  • Sasha [07/10/2011]
    Da li bi ova RAM memorija radila na BIOSTAR ploci TA770E3? Hvala unapred!

    • Gigatron [08/10/2011]
      Bez problema

  • zoom [10/10/2011]
    Imam plocu p55a-ud3 gigabyte i MUSHKIN 4GB (2x2GB) 2000MHz DDR3 Blackline Stileto 996801ST (radi na 1333MHz) koja vise nema da se kupi . Da li bi ovaj kingston mogao da se uklopi.

    • Gigatron [10/10/2011]
      Uhh mushkin i kingson mesanje pogotovo taj blackline, tesko da ce uspeti jedino da se pokusa tako sto odnesete masinu u servis i oni na licu mesta probaju da li radi

  • Sashazx [12/10/2011]
    Da li je u redu da mi stoji 9-11-11-29 i da mi je 40 bank cycle size? Ploca je Biostar TA770E3. Takav CAS mi bude kad u biosu podesim na 1600 MHz. Nece mi smetati pri radu? Hvala unapred!

    • Gigatron [13/10/2011]
      To je zbog ploce mozete namestiti na 9-9-9-21 na 1.65v toliko je njen proveren potencijal ali ovako ne smeta , CAS je 9 ovdee imate o njoj http://www.valueram.com/datasheets/KHX1600C9AD3B1K2_4G.pdf

  • Milan [19/10/2011]
    Da li je bolji KINGSTON 4GB DDR3 HyperX 1600MHz CL9 - KHX160 ili ovaj ploca mi je G31M-ES2L

    • Gigatron [19/10/2011]
      Sve je to isto

  • Petar [30/10/2011]
    Jel P8Z68-V PRO kompatibilna sa ovim ramima nema ih u qvl?

    • Gigatron [31/10/2011]
      Jeste, nema veze sto nema u qvl, ne mogu oni sve da provere sto ima da se nadje

  • Milan [02/11/2011]
    Da li su ovi rami kompitabilni sa asus p8z68-v pro?

    • Gigatron [03/11/2011]
      da

  • Uros [09/11/2011]
    Da li je ova memorija kompatibilna sa Gigabyte Technology P35-S3G?? Hvala unapred! :)

    • Gigatron [10/11/2011]
      Nije, samo ddr2 moze

  • pitam se pitam [09/11/2011]
    da li je bolje imati ovo 2x2 ili jedan od 4gb

    • Gigatron [10/11/2011]
      Evo najbolje procitajte ovo , http://www.hardwaresecrets.com/article/Everything-You-Need-to-Know-About-the-Dual-Triple-and-Quad-Channel-Memory-Architectures/133/1

  • Darko [15/11/2011]
    Jel moze ove mermoije na Gigabyte GA-880GM-USB3 ? Ili je bolje da kupim jednu od 4gb isto blue ? Hvala unapred na odgovoru!

    • Gigatron [16/11/2011]
      moze, ako imate u planu upgrade onda je mozda bolje uzeti 4gb pa posle jos 4

  • pozz [21/11/2011]
    posto sad trenutno nemate Mushkin memorije pitacu ovde.da li je bolje uzeti 3x2gb mushkin silverline latencija 7 ili patriot signature 2x4gb memoriju?sa tim da trenutno imam samo dva slota za memoriju pa ne znam da li ce taj triple chanel kit raditi kako treba.

    • Gigatron [22/11/2011]
      Bolji je mushkin, triple channel radi samo na X58 cipsetoivma i na novim LGA2011 za dual channel ploce besmisleno je uzimati

  • Урош [27/11/2011]
    Хтео бих да питам да ли је ова меморија компатибилна са матичном плочом GYGABYTE MB-GA-M57SLI-S4 и да ли је боље да се купује овако 2х2гб или једна од 4гб? Процесор ми је AMD Phenom X4 9500 4x2.2Ghz Quad core.

    • Gigatron [28/11/2011]
      Nije, ploca Vam podrzava samo ddr2 memoriju

  • Урош [28/11/2011]
    Хвала вам на пређашњем одговору. Извините што сам мало досадан, али хтео бих још да вас питам коју ми ви препоручујете из вашег асортимана, и да ли да то буде 2х2 гигабајта или једна од 4гб и да ли је можда боље да више гигабајта узмем пошто је у питању ддр2? Хвала унапред. Поздрав.

    • Gigatron [29/11/2011]
      2x2gb moze bilo koja najbolje bi bilo kingston

  • Alen [01/12/2011]
    Prosle godine kupljen titan kod vas, sa kingstonovim ramom DDR3 na 1333MHz, kao podsetnik maticna je MB ASRock 775 G41C-VS, hoce li raditi i hoce li mi znaciti nesto ako zamenim ram i kolika bi bila ta promena? i jos jedno pitanje da li smem to sam da radim jer je jos u garantnom roku.. :)

    • Gigatron [02/12/2011]
      mozete nadograditi i radice

  • Alen [02/12/2011]
    a da li smem to sam da radim, zbog garancije, da izvadim stare i stavim nove, ocu li time prekrsiti garanciju?

    • Gigatron [02/12/2011]
      ne

  • ?????? [02/12/2011]
    Hocete li mi reci koja je razlika izmedju ove dve memorije i koja je bolja khx1600C9AD3K2/4G I OVE (EVO LINKA ZA OVU PRVU http://www.itsvet.com/proizvod/kingston-4gb-(2x2gb)-1600mhz-ddr3-hyperx-khx1600c9ad3k2-4g/comp_comp_ram/71/1408 )

    • Gigatron [02/12/2011]
      Iste su samo sto je ova prva hyperX blue a ova nema da kazemo svoje ime nego je hyperX

  • Petar [07/12/2011]
    Zanima me, da li Ploca Gigabyte GA-970A-D3 podrzava ovu memoriju? Unapred hvala.

    • Gigatron [07/12/2011]
      da

  • Nick [08/12/2011]
    Imam ovu memoriju ali mi ona radi po default-u na 1333 Mhz. Da li moze da se u biosu podesi da ona radi na 1600Mhz? Njena voltaza je 1.5 V. Da li treba da se poveca voltaza? U biosu postoji umnozilac koji moze da se poveca na 8. Inace ona je smestena na konfiguraciju Phenom II x4 3.0 Ghz 960T i ploca Gigabyte 970a-d3.

    • Gigatron [08/12/2011]
      Da, mnoze da se namesti da radi na 1600 samo udjite u podesavanje frekvencije memorije i stavite na 1600mhz ploca ce sama sve da podigne

  • Aca [10/12/2011]
    pozdrav.kazite mi molim vas koja je razlika u performansama ,tj da li cu osetiti to u igranju,izmedju dva modula 2x2gb u dual chanell modu i 3 modula 3x2gb u single chanell modu?hvala unapred.

    • Gigatron [11/12/2011]
      Necete osetiti

  • gf [10/12/2011]
    Podigao sam ove memorije na 1600mhz ali voltaza mi je na 1.5v dali da podignem na 1.65v ili da ostane ovako?

    • Gigatron [10/12/2011]
      ako na memoriji pise 1.65 onda podignite na 1.65

  • Ivan [18/12/2011]
    Imam Gigabyte GA-MA770-US3 v2.0 maticnu plocu i Mushkin 2*2Gb DDR 5-5-5-18 memoriju..hteo bih da nadogradim jos 4GB rama pa reko da proverim da li je ovo pravi izbor ili da uzimam nesto drugo..hvala unapred :D

    • Gigatron [18/12/2011]
      Ne, Vase memorija je ddr2 tako da Vam treba ona a ne ddr3

  • Đorđe [25/12/2011]
    Graficka nije integrisana, nisam nista rezervisao... Samo se jednog dana taj problem sam od sebe javio...

    • Gigatron [25/12/2011]
      procitajte ovo http://www.sevenforums.com/general-discussion/62947-hardware-reserved-memory-issue.html

  • Đorđe [25/12/2011]
    Imam ovaj RAM, plocu MSI H55M ED55 i procesor i5 760 @ 2.80 GHz. Vec duze vreme imam problem jer mi u BIOS-u pise da imam 4gb memorije a kad udjem u windows pse da imam 4gb memorije ali samo 1.96gb usable. Kaze da je 2gb reserved for hardware... I plus mi u Biosu pise da je single channel... Sve sam pokusao, mem test, menjao im mesta na slotovima, kupio novu maticnu, i nista... Jel znate kako bih mogao da resim ovo?

    • Gigatron [25/12/2011]
      koji je sistem instaliran? 32 ili 64

  • Đorđe [25/12/2011]
    64

    • Gigatron [25/12/2011]
      da li konfiguracija ima integrisanu grafiku, da nije njoj dodeljena memorija koja je rezervisana

  • kiriku [06/02/2012]
    a da li ce moci da radi na 1600 i na kojim latencijama?

    • Gigatron [07/02/2012]
      da , latencije su njene standardne 9-9-9-27

  • kiriku [05/02/2012]
    kako ce se pokazati ova memorija na ASUS MB - SOCKET AM3+ - M5A78L-M LX?

    • Gigatron [06/02/2012]
      ok

  • Branko [10/02/2012]
    Da li ovo memorija moze da udje u konkurenciju best-buy ?

    • Gigatron [10/02/2012]
      definitivno

  • Sima [14/02/2012]
    Da li voltaza memorije moze da pravi probleme sa Intel CPU, zbog svoje voltaze od 1.65? Negde sam procitao da kontroler napajanja ima problema izmedju RAMa i Intel CPU, jer je bolje da radi na 1.5V radi duzeg veka CPUa. E sad, moje pitanje je, da li je to bitno ili nema nikakve veze. Hvala

    • Gigatron [14/02/2012]
      ne

  • FItja [22/02/2012]
    Imam ovu memoriju, vec duze vreme, i odlicna je, maticna mi je P8P67 ASUS, i sve je ok, ali me interesuje jedna stvar. Kada kupujem memoriju, da li moram isto da uzmem Kingston, ili ne, mogu recimo Geil, jer bas sam gledao komentare, i znam da je bitna voltaza, na mom Kingston-u je 1.65V, e sad, da li bih ja mogao da uzmem drugog proizvodjaca, samo da napon bude isti? I da li moze dual channel? Hvala puno, undapred.

    • Gigatron [22/02/2012]
      ako je nadogradjujete, pozeljno je isti proizvodjac, ne uzimajte geil ako zelite da uparite sa drugim proizvodjacem, da bi imali dual channel, moraju da budu sve 4 identicne, tj posto imate 2, jos dve morate iste kao i ove prve dve ili npr samo da budu iz iste serije (kingston khx itd, samo se razlikuju po voltazi)

  • vlada [05/03/2012]
    dali je ova memorija kompatibilna sa maticnom plocom ASUS P5PL2/C

    • Gigatron [05/03/2012]
      ne, potrebna Vam je ddr2 memorija

  • vanzi [08/04/2012]
    moze ova memorija na neku od ovih ploca,http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/asrock_mb_-_socket_775_-_g41m-vs3_r2.0bulk-9667 ili http://www.gigatronshop.com/maticne_ploce/msi_mb_-_socket_775_-_g41m-p26-9551? hvala unapred

    • Gigatron [08/04/2012]
      moze na obe

  • vanzi [10/04/2012]
    samo jos jedno pitanje,da li ima veze i kakve to sto su ploce na 1333mhz a ova memorija je na 1600mhz? hvala

    • Gigatron [10/04/2012]
      nema, oborice takt memoriji na 1333 i radice normalno

  • zdravko [16/04/2012]
    dali mogu ovu memoriju da ugradim u laptop ASUS K50AB series?

    • Gigatron [16/04/2012]
      ne, u njega samo ddr2

  • Diablo 3 [08/05/2012]
    Ima li ova memorija na stanju u nekoj od vasih prodavnica i u kojima je ima?Hvala na obavestenju.Pozdrav.

    • Gigatron [08/05/2012]
      morate pozvati neku od radnji, jer trenutno nemam uvidu u stanje

Ostavi komentar:

Kretanje cena od trenutka objave proizvoda

Preporučujemo vam i...

  • MSI_EU_Campaign_MCIII_FBanner
5 godina Gigatron Garancije
Konfigurator